Wat onze klanten over ons zeggen

9 ,6

Op basis van 59 beoordelingen in de laatste 12 maanden beveelt 98% ons aan!

Otto maakt afspraken en die komt hij ook direct na. Hij belt wanneer de kosten hoger zijn dan verwacht en overlegt wat dan de mogelijkheden zijn. Een betrouwbaar garagebedrijf die ik iedereen zou aanraden.
14-09-2024
Rob de vlaming, Woubrugge
9,0
Otto denkt mee met de klant en komt zijn afspraken na. Klant is nog koning bij hem.
14-05-2023
Bert, Woubrugge
10
Zeer goede ervaringen bij Otto's Autoservice. Vriendelijk personeel die hun vak verstaan. Altijd top-service!
21-11-2020
Christian, Alphen a/d Rijn
10